כך תחסכו כסף באירוע שלכם


הדרך לחסוך בעלויות האירוע הבא שלכם


חגיגת אירוע היא חוויה מדהימה לכל המשפחה ובין אם חוגגים חתונה, ברית מילה, חינה או יום נישואין, כל אירוע מתחיל בהכנות רבות ונגמר בחגיגה לפנתאון. למרות החגיגה הגדולה ולמרות שמוזמנים רבים מעניקים מתנות בדמות כסף מזומן וצ'קים ממיטב כספם, אירועים רבים בכלל ובפרט חתונות עולים הרבה כסף, מעבר ליכולתם של זוגות ומשפחות רבות. גם באירועים נוצצים ניתן לחסוך כסף במספר פעולות פשוטות שלא יגרעו מאיכות האירוע.

כך תחסכו כסף באירוע שלכם
השכרת ציוד לאירועים

·         השכרת ציוד לאירועים הוא צעד שאתם חייבים לשקול. אמנם קל לנו לקבוע אירוע באולם או בגן אירועים מסוים ולקבל את עסקת החבילה של תאורה והגברה מטעם המקום אך אם תבדקו את המחירים תגלו שהשכרת ציוד לאירועים משתלמת הרבה יותר. נכון, זה מצריך מכם לדאוג לכל הציוד באותו יום של האירוע וגם להחזירו ביום שלאחר מכן אך עם חברים שיעזרו לכם בלוגיסטיקה וחברה שמשכירה לכם את הציוד כולל הובלה, הרכבה ופירוק תוכלו למצוא יחסית בקלות. תוכלו לחסוך כמה אלפי שקלים ולקבל ציוד לא פחות איכותי.
·         השיטה הידועה ביותר כדי לחסוך כסף באירוע היא בחירה בתאריך שאינו בעונה. עונת החתונות היא ביטוי נחמד שהומצא על ידי ישראלים אך למעשה יש לה התייחסות די רשמית מצד אולמות וגני אירועים ברחבי הארץ. מתחילת אפריל עונת החתונות מתחילה ובגלל שאף אחד לא רוצה להתחתן בחורף, תצפו למחירים הרבה יותר זולים ולא רק מצד האולם אלא מצד כל בעלי המקצוע: צלמים, מאפרים ואפילו שמלות כלה.

לחסוך אלפי שקלים על שמלת הכלה

מלבד השכרת ציוד לאירועים ובחירה תאריך שלא בעונה ניתן להזמין שמלת כלה באינטרנט. גם כאן תצטרכו להתפשר והאישה תצטרך לוותר על התענוג של סלון כלות ומדידה מספר פעמים אלא בשמלה לא פחות יפה שמגיעה מהאינטרנט. אמנם הפשרה הזו יכולה להיות כואבת אך אם תגלו ששמלה כזו יכולה לחסוך לכם 7000 שקלים, יכול להיות שהחופשה שאליה תצאו בכסף הזה תשכיח מכם את העניין. מי שלא מעוניינת בשמלת כלה מהאינטרנט תוכל לחפש שמלת כלה יד שנייה שתעלה משמעותית פחות משמלה מסלון כלות או שנתפרה במיוחד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תכנון אירוע גדול- מתמקדים בעיקר

אוהלים לכל מטרה